איתור נזילות ללא הרס – ככה מאתרים נזילות כמו שצריך!

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

היום השיטות לאיתור נזילות השתנו, לעומת השיטות שהיו נהוגות לפני שני עשורים לפחות. הזמנו. שרברב, היה מנחש לפי אזור הרטיבות, היכן נמצאת הנזילה והיה שובר קיר שלם, או חלק גדול של מרצפות, אם הצנרת הייתה ממוקמת באזור זה. היום, השיטה היא של איתור נזילות ללא הרס, באמצעות ציוד משוכלל כגון מצלמה תרמית, אשר מזהה הבדלי טמפרטורות ומכאן, ניתן לראות מהיכן הנזילה. היתרון הוא מניעת הרס, תיקונים יקרים וכל הכרוך באי נוחות של מגורים עם פסולת בניה. גם כאשר מדובר ברצפות, כאשר החשד הוא שהנזילה נובעת מאזור זה, ניתן יהיה להרים שתי מרצפות, על מנת להחליף צנרת. בשונה מנזילה בקירות, יש צורך לייבש היטב את המצע שנמצא תחת הרצפות.

איתור נזילות ללא הרס

האם קיים שוני בסוג הציוד לאיתור נזילות ללא הרס?

האמת היא, שאין סוג של ציוד אחד, שמטרתו היא איתור נזילות ללא הרס, כי אם לא לכל המקומות, מצלמה תרמית מתאימה ולכן,אם מדובר למשל בנזילה שמתרחשת בצנרת תת קרקעית, יש לבדוק את מקור הנזילה, באמצעות חיישן גז, כאשר מרוקנים תחילה את המערכת מהמים. הגז, יוזרם לצנרת עד שהוא יצא החוצה מאזור שבו קיימת דליפה. תיקון זה, מתבצע באופן מהיר והכול נעשה באופן ממוקד. ישנה שיטה נוספת של צילום פנימי של צנרת, באמצעות מצלמה רובוטית שהיא בעלת סיב אופטי. זוהי שיטה מוכרת של איתור נזילות ללא הרס. המצלמה הרובוטית, מתחברת למחשב הנייד של אחד מאנשי הצוות של חברת האינסטלציה, כאשר הוא עוקב אחר הנעשה בצנרת תת קרקעית או במערכת הביוב

 

בדיקת נזילה באמצעות מד לחץ מים

בעת בדיקת לחץ מים, ניתן לבדוק אם קיימת נזילה. מדובר על לחץ סטאטי. איתור נזילות ללא הרס, נעשה בשיטות שונות, אר בהן ניתן לתקן את התקלה במערכת המים או הביוב, ללא הרס. אם אתם מגלים חשבון מים מנופח, אין לכם סימנים של רטיבות, זה הזמן להזמין מיד חברת אינסטלציה, אר יודעת לבצע בדיקת איתור נזילות מים ללא הרס. בדיקה זו, מתבצעת בהתאם להוראת התקנים לתברואה, כאשר ישנו שעון למדידת הלחץ. במידה וקיימת ירידת לחץ מים, סימן שישנה נזילה ובריחת מים וישנו כשל שיש למצוא ולתקן בהקדם. שיטות אלה הפכו לנפוצות ומבוקשות, במיוחד, כאשר מדובר בחיסכון רב של כסף וזמן, כך שגם האינסטלאטורים וגם הלקוחות מרוויחים משיטה זו מכל הבחינות.

איתור נזילות ללא הרס

מדוע העיתוי חשוב בהזמנת שירותי אינסטלציה?

יש לדעת, כי העיתוי חשוב, כאשר אתם חושדים בנזילת מים, היות והנזקים בעת הזנחת הבעיה, עשויים להיות גדולים יותר. ההמלצה של חברות אינסטלציה היא, לבדוק אחת לשנה את מערכת המים והביוב. ישנן בעיות רטיבות, אשר מזיקות לכל בני הבית עקב עובש ופטריות שמזיקות מאוד למערכת הנשימה וכן, בגלל שמערכת הביוב והמים אינה גלויה לעין, כאשר קיימת נזילה סמויה זמן רב, ייגרם נזק למבנה. כאשר חברת אינסטלציה, מבצעת בדיקת איתור נזילות ללא הרס, הכשל מתגלה ואז, הצוות יכול להמליץ על השיטה הטובה והמקצועית ביותר לתיקון הנזילה.

תיקון מורכב בבעיית רטיבות

הבעיה של הרטיבות, עשויה להיות חמורה, כאשר יש לייבש את האזורים הרטובים כגון רצפות, כאשר הרטיבות הייתה בחול תחת הרצפות. לחברות אינסטלציה, יש את הכלים הדרושים, לייבוש אזורים רטובים לאחר התיקון ואז ניתן יהיה להחזיר את הרצפות למקומן

תיקון של צנרת חיצונית מבלי לחפור או להרוס

אין צורך בחפירות או הריסות, בכדי להגיע לכשל בצנרת תת קרקעית ולתקן אותו. שיטה זו של איתור נזילות ללא הרס, מקנה את היתרון הגדול ביותר, מבלי לחצוב או להרוס שבילים או חצר. התיקון נעשה באופן מדויק ומקומי כך שאין צורך בכלים כבדים כמו טרקטור, או מחפרון. גם אם מדובר בכשל שנמצא תחת בריכת שחייה, לא ייגרם לה נזק, באמצעות ציוד משוכלל זה שמונע הרס. יש לדעת, כי לנזילות קיימות השלכות רציניות, כגון הרס לשכנים או נזק למבנים. שכר העבודה תלוי בשעות העבודה, ככל שהתיקון יארך זמן רב יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. תוכלו למצוא את המענה הנכון, למצב שבו תגלו נזילה ולמצוא חברה אמינה אשר תבצע את איתור נזילות ללא הרס ותיקון מדויק.

ראו גם: איתור נזילות גשם | איתור נזילות במבנים

 

איתור נזילות ללא הרס

לפני כמה עשרות שנים, כאשר הטכנולוגיה עדיין לא הייתה מפותחת דיה כמו היום, על מנת לאתר נזילות בשתיות המים, האינסטלאטורים, היו צריכים לשבור חלק ניכר מקירות הבית, מה שגרר הוצאות רבות, אי נוחות במגורים ולכלוך רב. היום ניתן להזמין שירותי איתור נזילות ללא הרס, היות ובאמצעות מצלמות תרמיות, ניתן יהיה לאתר נזילות באפן מדויק ולחצוב באזור המדויק, מבלי לשבור קירות. כנ"ל גם כאשר מחפשים באמצעות מצלמות בעלות סיבים אופטיים, נזילה בצנרת התת קרקעית או במערכת הביוב, מה שלא גורם להרס הגינה, שבילי מעבר ועוד.

הנזילה הקלה ביותר לאיתור היא נזילה גלויה, אך כאשר ישנן נזילות סמויות, השיטה הטובה ביותר היא גילוי נזילות ללא הרס. בדרך זו, ניתן לגלות במהירות את הנזילה וכן, לא תחריפו נזקים שכבר קיימים וכן, תוכלו לחסוך כסף רב בשיפוץ ושיקום הקירות או הרצפות. אם תזמינו חברה פרטית רק למטרת איתור הנזילה, הבדיקה תעלה לכם כמה מאות שקלים, אך אם תחליטו כי החברה תתקן לכם את הנזילה ללא דיחוי, תקבלו הנחה על הבדיקה. מלבד זאת, הרבה יותר משתלם לשלם על בדיקת איתור נזילות ללא הרס, מאשר לשפץ חלק מקירות הבית, חיפוי הקירות במקלחות  או החלפת כל האריחים מה שיעלה סכום לא מבוטל של כסף.

 

בבדיקת איתור נזילות ללא הרס תוכלו לקבל תמונה מקיפה על מצב הצנרת

זו עובדה חשובה לא פחות, כאשר אתם מזמינים שירות בדיקת איתור נזילות ללא הרס, תוכלו לקבל בדיקה מקצועית מקיפה, באמצעות מכשור משוכלל תרמי שעשוי אף למצוא יותר מנזילה אחת וכן, את מצב הצנרת בביתכם. חברת האינסטלציה אף תיתן פתרון לתקלה ואתם תקבלו דו"ח מפורט שיצא מהמצלמה התרמית, כך שתוכלו לראות בעצמכם מה התקלות שלכם בתשתית המים בביתכם, בעסק או במשרד. למעשה, הציוד התרמי שמיועד למטרת גילוי נזילות ללא הרס, יראה את הפרש של הטמפרטורות, מה שיעיד היכן נמצאת  הנזילה. על מנת להחליף צינור מים פגום, ישנן שיטות של תיקון ללא הרס, למשל בשיטת השרוול, כאשר מחדירים צינור חדש בתוך צינור ישן, מבלי לשבור קירות, מרצפות או אריחים לקירות המקלחת.

אם אתם מעוניינים להוכיח לצד ג', למשל בעל הדירה שממנו אתם שוכרים את הדירה או המשרד, תוכלו להפיק דו"ח באמצעות חברת האינסטלציה אשר מחזיקה בציוד משוכלל, את הכשל בצנרת שנוצר בגלל בלאי של שנים. גם חברת הביטוח שבאמצעותה ביטחתם את הנכס שבו אתם גרים, תבקש דו"ח של אינסטלאטור, באמצעות מכשור תרמי, או לבית המשפט. ישנם מקרים שאנשים חשים כי לחץ המים נמוך, או שחשבון המים נפוח במיוחד, המצב כזה, תוכלו להזמין ללא דיחוי חברת אינסטלציה, אשר תבצע עבורכם בדיקת איתור נזילות ללא הרס, כך שגם הנזילה תתגלה וגם תתוקן באותו היום.

חידוש הצנרת הפגומה ללא הרס

זה אחד מהיתרונות הבולטים של איתור נזילות ללא הרס. ניתן יהיה להחליף צנרת פגומה מבלי להחליף את הצינורות הפגומים. ניתן היום לחדש ולתקן צנרת בשיטת אל הרס שהיא השיטה המובילה היום בתחום האינסטלציה. שיטה זו כבר נפוצה שנים רבות בארה"ב ובאירופה והיא הגיעה לישראל רק בשנים האחרונות. מדובר על מיומנות שנרכשת שנים כך שאינסטלאטורים רבים עברו הכשרות ופיתחו ניסיון רב בהחלפת ותיקון הצנרת ללא הרס. למשל באמצעות טכניקות מיוחדות, ניתן יהיה למצוא את הנזילה בקיר או ברצפות, מבלי להרוס את הקירות ואפילו להשאיר אותם שלמים, כי באמצעות חציבה קטנה, ניתן יהיה לתקן את הצנרת הפגומה.

כאשר המצלמה התרמית מזהה אזורים שהם לחים או רטובים, מכאן ועד תיקון מושלם של הצנרת זה עניין של זמן קצר. הציוד התרמי וכן בדיקת איתור נזילות ללא הרס, חוסכים זמן יקר וכסף גם לחברת האינסטלציה וגם ללקוחות. כאשר לחברת אינסטלציה קיים ציוד משוכלל תרמי, החברה מספיקה לאתר ולתקן ללא הרס, בבתים ובמקומות רבים שאליהם היא תוזמן. ישנן חברות אינסטלציה גדולות וותיקות אשר משקיעות מאות אלפי שקלים בציוד התרמי שהוא מגוון ומיועד לכל מיני מצבים, אם לזיהוי נזילה של צנרת המים, הביוב או צנרת תת קרקעי, כאשר הציוד לכל בדיקת נזילה יהיה שונה. ישנם מקרים של נזילות בצנרת הביוב, כך שניתן לאתר באמצעות מצלמה בעלת סיב אופטי שמוחדרת לצנרת התת קרקעית, את הסדק בצינור, חדירת שורשי עצים, עצמים שתקועים או פסולת בניין שגורמת להצפה או לנזילת הביוב.

 

תיקון נקודתי של צנרת תת קרקעית באמצעות פאץ'

במידה וישנם כשלים בצנרת התת קרקעית, לאחר שחוברה מצלמה בעלת סיב אופטי לצנרת וחוברה למחשב הנייד של איש צוות מחברת האינסטלציה, יש להסיר את הכשל ואז, במידה ויש לבצע תיקון נקודתי, יש להחדיר יריעת פאץ' ולבצע במהירות ובדיוק רב ומקצועי את התיקון הנקודתי, מבלי הצורך להחליף את הצינור. התיקון נעשה ללא הרס לסביבה וללא נזק כספי לבעל הנכס. שיטה זו הפכה לפופולארית ורבים מהישראלים מעוניינים בשיטה זו, היות והיא הפכה לידועה וממבוקשת, מה שחוסך בזמן ובכסף רב. התיקון מחזיק מעמד לשנים וכל הצדדים מרוצים מתיקון זה.

באמצעות איתור נזילות ללא הרס, אין צורך בחפירות או בהרס. תיקון באמצעות פאץ' עמיד יותר מהצנרת הקיימת. פאץ' אף עמיד בפני חדירת שורשים ולנזקים שונים. העלות של תיקון נקודתי זה היא נמוכה יחסית לשיטות תיקון אחרות. תיקון זה, מתאים לכל סוגי הצנרת. קיימת אחריות על התיקון למשך 3 שנים. יש למצוא חברת אינסטלציה מומלצת באמצעות חברים, מכרים או בני משפחה שהיו מרוצים משירותיה של חברת אינסטלציה זו או אחרת, כך שצהיו בטוחים בתיקון ובשירות המקצועי של חברת האינסטלציה.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!