איתור נזילות מים

איתור נזילות במחיר משתלם!שירות יעיל ומקצועי!

באנר איתור נזילות

בעיות של מים במיוחד בתקופת החורף יכולות לגרום לצרות צרורות גדולות במיוחד. בעיות נזילות מים יש לא רק בבניינים ישנים אלא אפילו בחדשים שרק עכשיו הסתיימה הבנייה שלהם. זה ידוע בישראל יש לא מעט קבלנים שלא טורחים לבדוק את כל המפרט האיכותי של הבניין, מה שקורה שהקירות אינם מחזיקים מעמד לעומת פגעי מזג אוויר ונזילות מגשמים ורוחות. לכן, חשוב מאוד לקרוא לאיש מקצוע שתפקידו הינו מאתר נזילות מבלי שום צורך לבצע שיפוץ או הריסה של קיר על מנת להגיע אל מקור הנזילה.

 

כיצד אפשר לאתר נזילות מים?

בעבר הלא רחוק בכדי למצוא מהיכן מתחילה ונגמרת נזילת מים, היה צריך להגיע לעומק האזור ולבחון אותו היטב מקרוב. זה אומר שהיה צריך במרבית המקרים להרוס קירות ולשבור קרמיקות על מנת להגיע אל הצנרת הבעייתית ולטפל במקום. היום, בזכות טכנולוגיות חדשות שנכנסו לתחומים שונים ובפרט בתחום כמו איתור נזילות מים, ניתן לבצע איתור נזילות מים מדויק ללא שום צורך בהורדת קרמיקות, קירות וכדומה.

מאתר נזילות מקצועי עושה שימוש בכלים ואמצעים טכנולוגיים על מנת להגיע אל מקור היעד מבחוץ. יש היום מכשירים שבודקים מדדי לחות באמצעות קרינות וחיישנים שונים, ובכך לא רק שמונעים הריסה של הבית אלא גם חוסכים זמן יקר. המכשירים מנווטים לכל אורך הקיר ומודיעים על  המסלול של הנזילה, מהיכן היא מגיעה, לאן היא עוברת ועד כמה היא חמורה.

 

למה כדאי לכם לטפל בבעיות נזילות בהקדם?

בעיות של רטיבות ונזילות מים זה משהו שאסור לכם להשאיר בשטח יותר מיום או יומיים עד לקריאה של איש מקצוע, וזאת בכלל כמה סיבות.

סיבה ראשונה היא העובדה שאתם לא באמת יודעים עד כמה חמורה הנזילה. ייתכן ואתם רואים מבחוץ רק חלק קטן מהנזק שהנזילה הפנימית עשתה לקירות ולפנים הבניין. ייתכן והבעיה היא גדולה וחמורה יותר, נרחבת ונפרסת גם לאזורים אחרים בבית. לכן עליכם לקטוע את שרשרת הבעיות בהקדם האפשרי לפני שהיא תתפשט.

סיבה שניה זה כמובן המפגע הבריאותי. מים עומדים במקום אחד יחד עם ההרכב של האבן או הגבס שמתלחלח יוצרים שכבות של עובש שמזהמים את האוויר. במידה והרטיבות נמצאת בחדר השינה שלכם או של הילדים שלכם, אתם חשופים יותר מתמיד למחלות בדרכי הנשימה, שלא לומר על הסירחון והזוהמה שזה יוצר באוויר של חלל החדר.

סיבה שלישית ולא פחות חשובה זה סכנת התחשמלות. מים וחשמל לא הולכים ביחד, ואם הנזילה חודרת אל אזורי קווי החשמל שמאחורי הקירות אתם עלולים להיות חשופים לקצרים חשמליים וחלילה אף להתחשמלות בעצמכם, במידה והרטיבות סמוכה לשקע חשמלי בקיר.

קראו עכשיו למאתר נזילות מקצועי ומוסמך שיבצע איתור נזילות מדויק ויזהה במהירות את מוקד הנזילה מבלי שום צורך להרוס את הקיר, ולהחזיר את השקט הנפשי שלכם למקומו בשלום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Nuflow
Nuflow

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

פוסטים נוספים

תהליך התקנת פאנלים סולאריים

התקנת פאנלים סולאריים היא חלק בלתי נפרד מתנועת האנרגיה הירוקה. הן אחת השיטות הפופולריות יותר להפקת אנרגיה מתחדשת. פאנלים סולאריים מותקנים בדרך כלל על גגות

Read More »

חיטוי קווי מים בישראל

מים הם הכרח לחיי האדם ולבריאותו. עם זאת, ישנם מזהמים רבים שעלולים להפוך מים לא בטוחים לשתייה. כדי לוודא שהמים בטוחים לשתייה, יש לחטא אותם

Read More »