איתור נזילות מקצועי – לבחור בהכי טוב שיש!

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

אם הנכם סובלים מנזילה באחד מחללי הבית, או אם הבחנתם בעובש בתקרה או באחד מקירות הבית, אסור להזניח! אחת הסכנות הקיימות היא שנזילה גורמת עם הזמן להתפשטות בקירות וכן, המים עשויים לרדת עד ליסודות המבנה ולסכן אותו. זו הסיבה שיש להזמין איתור נזילות מקצועי, באמצעות חברת אינסטלציה, אשר לאחר האיתור והזיהוי של מקור הנזילה, ניתן יהיה לתקן על הצד המקצועי והטוב יותר את הנזילה ולמניעת נזק חמור יותר. ישנם אנשים שסבורים כי אם מופיעים כתמי עובש, הם יכולים לנקות אותם באמצעות חומר ניקוי מיוחד אשר מסיר עובש. זוהי טעות חמורה, היות והבעיה רק נעשית חמורה יותר והפתרון הוא הזמנת חברת אינסטלציה, אשר עוסקת בתחום של איתור נזילות מקצועי ותיקון הנזילה.

איתור נזילות מקצועי

אל תחכו לשלב מתקדם של נזילה בצנרת המים

ישנם סימנים מובהקים לקיומה של נזילה בצנרת הבית. למשל, כאשר קיים ריח של עובש, סימנים של רטיבות לאורך האזורים, אשר בהם קיימת צנרת מים. טכנולוגית איתור נזילות מקצועי, מטרתה של איתור זה, הוא לתקן בשיטת אל הרס, היות והאיתור הוא מדויק וניתן למצוא במדויק את מקורה של הנזילה, מה שגורם לא לחצוב עמוק ולהרוס חלק ניכר מהקירות או מהמרצפות. יש לציין, כי המצלמה התרמית שהיא למעשה המכשור שמאתר נזילות, מנפיק דו"ח, אשר מציין את התקלה ואת מיקומה. יש לדעת, כי נזילת מים מהצנרת, גורמת לריקבון של הקירות ולנזקים אחרים, אם למבנה ואם לרכוש, שתיקונם יהיה כרוך בעלויות גבוהות.

הליך קצר וחסכוני לאיתור נזילות ותיקון ללא הרס

למזלנו כבר חלפו הימים שבהם אינסטלטור היה מגיע עם כמה כלי עבודה פשוטים, מבצע ניסוי וטעייה,שובר קיר שלם, על מנת למצוא את מקור הנזילה, או הפיצוץ בצנרת המים. היום, השיטה היא הרבה יותר יעילה, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של איתור נזילות מקצועי באמצעות מצלמה תרמית, מצלמה בעלת סיבים אופטיים, אשר תפקידה לאתר נזילות במערכת הביוב או בצנרת תת קרקעית ושיטות נוספות ומשוכללות, לאיתור בעיות במערכת המים והביוב. אנשים רבים הם בעלי מודעות למכשור משוכלל זה, כך שהם מזמינים חברת אינסטלציה, לפני רכישת בית או דירה מיד שנייה על מנת לשלול נזילות או לבדוק את מצב והבלאי של תשתית המים.

איתור נזילות מקצועי

ציוד תרמי מגלה גם כשלים באיטום

בהרבה מקרים, אנשים מזמינים חברת אינסטלציה, דווקא בתקופת החורף.מצלמה תרמית שהיא מכשיר יעיל למטרת איתור נזילות מקצועי, יכולה לזהות כשלים באיטום, אם בגג, במרתף, בחניה תת קרקעית או במעטפת הקירות. זה היתרון הרב בציוד תרמי, ארש יכול לגלות את סוגי הכשלים, אם בצנרת המים או אם באיטום. צוות אינסטלטורים, אשר עובד בחברת אינסטלציה, נשלח להשתלמויות והכשרות בכל תקופה מסוימת, היות וישנם מכשירים מוכללים חדשים שיוצאים לשוק ועל האינסטלטורים להיות בקיאים בתפעול הנכון של מכשירים אלה.

 

איתור נזילות גם בחצר הבית באמצעות ציוד תרמי

כאשר אנו מקבלים חשבון מים מנופח במיוחד,המחשבה הראשונה שלנו, היא נזילה בצנרת הבית, אך במקרים רבים, הנזילה היא דווקא בחצר הבית. זו הסיבה שחברת אינסטלציה, משתמשת במכשור מיוחד לאיתור נזילות גם מחוץ למבנה. כאשר מדובר בחברת אינסטלציה מוכרת ובעלת נים רבות ל וותק ומוניטין, היא תשקיע בציוד תרמי יקר מאוד, מה שמראה שלחברה לקוחות רבים והיא תשקיע בציוד היקר והמשוכלל ביותר. ללא מכשור מקצועי ומשוכלל, לא ניתן לאתר נזילות ובמיוחד, כאשר מדובר בציוד ייעודי, המותאם לתשתיות מים וביוב, הנמצאים אם מחוץ ואם בתוך המבנה. שקיפות מלאה באיתור נזילות מקצועי הדבר היפה בכל הקשור אל איתור נזילות מקצועי הוא, שישנה שקיפות מלאה, כאשר הלקוח נמצא ליד צוות האינסטלציה, מקבל הסבר מלא ורואה, היכן נמצאת הנזילה באמצעות הציוד התרמי. אם פעם, היה חשש שאינסטלטורים אינם ישרים או אמינים, היום אין ממה לחשוש. היום לחברות אינסטלציה רבות בישראל, קיים מכשור מקצועי ומתקדם לאיתור נזילות. ניתן לראות את הדו"ח של המצלמה התרמית, המציין בדיוק רב היכן נמצאת הנזילה ואת העלויות של תיקון נזילה זו. בעידן של היום, נזילות לא צריכות לשגע אף אחד, כשאר ממש כשם שרופא מוצא בעיה רפואית באמצעות הדמיות שונות, כך גם לגבי תשתיות המים והביוב, כאשר מוצאים את הבעיה ומתקנים.

ראו גם: מצלמת ביוב | מצלמה תרמית לאיתור נזילות

איתור נזילות מקצועי – חיסכון וחדשנות בנשימה אחת

ישנם אנשים שאינם מבינים, מדוע חשבונות המים שלהם הפכו למנופחים פתאום. זהו למעשה הסימן החשוב ביותר, להזמנת איתור נזילות מקצועי. יש למצוא את מקור נזילת המים בהקדם,, היות ונזילה יכולה רק להחמיר ודבר זה, כבר מתחיל להיות מאוד מסוכן למבנה. ישנם מקרים, אשר קשה לאתר נזילות ולכן, רק באמצעות ציוד תרמי משוכלל ויקר, כאשר בעל חברת האינסטלציה והצוות שלו, עברו הכשרות מתאימות, ניתן יהיה להתחקות בזמן קצר יחסית על הנזילות ועל מיקומן המדויק. לעיתים אם מדובר בבניין מגורים, הנזילה עשויה להיות מהשכן בקומה למעלה, כך שהבדיקה חשובה, מה שיגרום לשכן, לשלם הן על הבדיקה והן על הוצאות התיקון של סימני הרטיבות.

ניתן לחוש בנזילת המים גם באמצעות לחץ המים שפוחת, בגלל דליפה באחד הצינורות ויותר. לפעמים המים נוזלים מתחת לרצפות, כך שניתן יהיה לזהות כתם חום על הרצפות ואפילו על השטיח או על הפרקט. במצב זה, יש להזמין מיד איתור נזילות מקצועי. יש לציין כי מדובר בחיסכון רב של כסף, היות וככל שהנזילה תוזנח, הוצאות התיקון תהיינה גבוהות יותר. זו הסיבה, כי יש להקדים תרופה למכה ולהסתייע בחברת איתור נזילות מקצועי. יש לציין, כי איתור נזילות מקצועי, חוסך תיקונים כגון שיפוץ הקירות או הרצפות, היות ואין צורך לשבור חלק של קיר, כי אם לחצוב נקודה קטנה וכן, אם מדובר בהחלפת צינור פגום, ניתן להחליפו בשיטה מתקדמת, אשר אינה מצריכה שבירת הקיר או כמה מאריחי הרצפות.

איתור נזילות מקצועי ללא הרס

בגלל שבשנים האחרונות, קיימת מודעות רבה יותר בכל הקשור לנושא של איתור נזילות מקצועי, היות ושירות זה כאמור הוא חיוני וחוסך זמן וכסף רב.  אמנם מדובר בבדיקה שעולה, אך אם הייתם מדלגים על בדיקה זו ומזמינים שרברב שעובד בשיטה הישנה, הייתם משלמים כפול ומכופל על התיקון שתצטרכו לבצע בקירות או ברצפות הבית. לרוב, חברה המתמחה בתחום איתור נזילות מקצועי, תבדוק גם את הרובה בחדרי הרחצה, ירידת לחץ מים בברזי הבית, מה שיסייע לגלות סיכונים שונים, לפני שהמצב יחמיר. ייתכן כי הנזילה היא מכמה סיבות ולכן ציוד של איתור נזילות מקצועי, יוכל אף למצוא את כל הסיבות שמהן נובעת הנזילה.

לעיתים הנזילות, נובעות בגלל איטום כושל ולכן גם את הכשל הזה ניתן למצוא באמצעות איתור נזילות מקצועי. ישנם אזורים שקשה לחדור אליהם באמצעות מצלמה תרמית לכן, שימוש עם מכשור אחר כגון סיבים אופטיים במצלמה, ניתן יהיה להגיע לכל בעיה ולפתור אותה, כאשר מדובר על נזילות מהצנרת. לרוב אם הנזילות הן מהקיר או הרצפות, מצלמה תרמית תוכל למצוא את הנזילה, כאשר היא עובדת על זיהוי טמפרטורה, כאשר קיים שינוי מהותי בטמפרטורת המים, סימן שהנזילה היא מאזור זה. ישנן חברות אינסטלציה, אשר משתמשות עם גלאי לחות ממוח שב, כאשר באמצעותו ניתן יהיה לבדוק את הרטיבות, אם מהקירות או אם מהתקרה.

אל תחכו עד שתרגישו בריח של טחב

מלבד הנזק למבנה, הנזק השני הוא הנזק הבריאותי שעשוי להיגרם לכם ולבני משפחתכם. הריח מתחיל להיות מורגש, כאשר הטחב חודר מבעד לקירות ועשוי לגרום לנזק בריאותי חמור בדרכי הנשימה. באמצעות מד הלחות, חברת  האינסטלציה, תוכל לומר לכם, כמה לחות חדרה לקירות או בתקרה, כך שייתכן, כי יהיה צורך להחליף קיר גבס או לתקן או להחליף את הבידוד. לפעמים הבעיה היא לא רק במבנים ישנים, כי אם בחדשם, כאשר הקבלן שכר צוות זול של אנשי אינסטלציה, וישנם כשלים בחיבור הצנרת וכדומה. היום רוכשי דירות חדשות וישנות, שוכרים את שירותיהן של חברות בדק בית או חברות אינסטלציה המחזיקות בציוד של איתור נזילות מקצועי, על מנת שיוכלו לדעת, אם נגרם נזק לבית בגלל נזילות ואם הן בכלל קיימות במבנה.

החוכמה היא להיות ערניים והכוונה היא להיות תמיד עם אצבע על הדופק, לגבי תקינות הנכס שלכם. יש למצוא חברת אינסטלציה באמצעות המלצות של מי שאתם מכירים. יש לציין, כי רק חברות וותיקות שהן בעלות שם ומוניטין, מחזיקות בציוד תרמי משוכלל וכן, משקיעות הון על ציוד משוכלל, כך שמדובר על כמה סוגים שרק חברת אינסטלציה מקצועית, תדע באיזה סוג של ציוד עליה להשתמש, בהתאמה לאזורים שיש לבדוק את תשתיות המים או הביוב. אם עליכם לבצע בדיקה בביתכם, יש לבצע אותה באמצעות  איתור נזילות מקצועי.\ שימו לב, כי אם תתקנו את הנזילה באמצעות חברת איתור נזילות מקצועי שהזמנתם, מחיר הבדיקה יופחת, כך שאם מדובר בבדיקה, תשלמו מחיר מלא על הבדיקה וללא התיקון.

לרוב, חברות האינסטלציה לאחר בדיקת איתור נזילות מקצועי, תיתן בידכם הצעת מחיר כתובה, מה שניתן יהיה להשוות מול עוד חברות אינסטלציה. ניתן למצוא מצלמות דקיקות שהן חלק בלתי נפרד של ציוד איתור נזילות מקצועי, היות וישנה צנרת דקה שהגשה אליה היא קשה ללא מצלמות מיוחדות הנקראות מיני סיב, כך שהן תוכלנה לחדור בעד פתחים ולבצע סריקת צנרת למציאת כשל. לאחר הבדיקה של איתור נזילות מקצועי, יש לקבל קבלה, מה שתשמש כתעודת אחריות, על תקינות העבודה, או שחלילה ישנה בעיה חוזרת, ניתן  יהיה לתקן אותה ללא תשלום מצדכם לפי תקופת האחריות על התיקון.

שמירה על תשתית המים והביוב

יש לשמור היטב על תשתית המים והביוב, למרות שהצנרת אינה נראית לעין, אך אם תזמינו אחת לשנה חברה המתמחה עם איתור נזילות מקצועי, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי התחזוקה של המבנה שלכם, אם בית , דירה או עסק, נעשית באופן תקין ובאופן זה, לא תאבדו כסף רב, על תיקון יקר שנגרם מתוצאה של הזנחה מצדכם.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!