חברת איתור נזילות: איך עושים את זה נכון?

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

נזילות מים בבית יכולות להיות גלויות, אבל לעתים קשה לזהות אותן, לכן השיטה הטובה ביותר לאתר נזילות היא להזמין שירותי חברת איתור נזילות לבדיקת כל מקורות המים בבית. חשוב להבין שאם אנחנו רואים סימן או כמה סימנים המעידים על כך שיש אצלנו בבית רטיבות, נזילה או כל בעיה אחרת הקשורה או יכולה בעקיפין להיות קשורה למים, שווה לבדוק את הנושא לעומק ולא להזניח, בטח שלא להמתין זמן מה, משום שככל שהזמן עובר, הבעיות הללו רק מחמירות והופכות גרועות יותר.

חברת איתור נזילות

אילו סוגים של נזילות ורטיבויות מים יש ואיך הן נוצרות?

יש כל מיני סוגים של נזילות מים. למשל, נזילת מים יכולה להגיע מהגג כתוצאה מבעיה במערכת האיטום או הניקוז של הגג. רטיבות למשל יכולה להגיע גם מהחלון, בדיוק מאותה סיבה, כלומר ברגע שהאיטום של החלון או הדלת הוא כבר לא כמו שצריך, מי גשמים חודרים פנימה וגורמים לסימנים של רטיבות. נזילות יכולות גם להיווצר כתוצאה מליקויים בצנרת עצמה, בלאי טבעי, בעיות במכשירי חשמל הפועלים על מים כמו מדיח או מכונת כביסה ועוד. בכל מקרה, כדי לטפל בבעיה, צריך קודם כל לאתר את מקור הרטיבות או מקור הנזילה ואז למצוא את הפתרון המתאים.

איך חברת איתור נזילות מאתרת מקורות נזילות מים?

כשנזילות המים אינה גלויות, נציגי חברת איתור נזילות נוקטים בשיטות מקצועיות לאיתור הדליפות בשיטות הבאות:

נזילות נפוצות בשירותים

שיטה מקצועית לזיהוי נזילות אסלות היא הסרת החלק העליון של המיכל וחיבור מכשיר לזיהוי צלילי דליפה. הדליפות באזור זה של הבית משמיעות צלילי שריקות, שמהווים אינדיקציה לדליפה, והמכשיר המקצועי מאתר את המיקום המדויק של הדליפה. במקרה זה, נציגי חברת איתור נזילות מחליפים את החלק הפגום וממשיכים לבדוק נזילות אפשריות בכל הבית.

אנשי מקצוע של חברת איתור נזילות בוחנים אזורים מתחת לכיורים כדי לזהות נזילות ולאתר מקורות לחות. עם איתור הרטיבות, הם מפנים את הארונות כדי לזהות סימני מים בתחתיות הארונות. לעתים מופיעים באזורים אלו כתמי מים, עובש, או קילוף, שהם סימנים לדליפת מים.

נזילות דודי מים

כדי לזהות נזילות בדוודי מים, נציגי חברת איתור נזילות בוחנים את שסתום המים החמים בדוודים, שעלולים לדלוף לעתים קרובות, מה שמצריך החלפת שסתום. אם אין זה המקרה, אנשי המקצוע מחפשים סימני מים סביב הדוד, ומחבר מכשיר לאיתור צלילי נזילות כדי לזהות מקורות דליפה אפשריים. מומלץ לא לבצע את הבדיקה לבד, מכיוון שדוודים מכילים מים חמים שעלולים להוביל לצריבה, אינסטלטור יש לו את הידע המקצועי לתקן את הנזילה, במיוחד אם היא חמורה, ויש צורך להחליף את הדוד.

נזילות במקלחות ובאמבטיות

נזילות מים סביב מקלחות ואמבטיות עלולות לפגוע ברצפה ובקירות. מומחי חברת איתור נזילות בודקים את מתחם המקלחת לאיתור סימני ריקבון. לעתים הדליפה מתרחשת מתחת לאמבטיה, ובמקרה זה אנשי המקצוע משתמשים במכשירים מיוחדים לאיתור הנזילות. הם בודקים גם סדקים בקירות, צבע מתקלף ועובש, שהם סימנים לנזילת מים במקלחת או באמבטיה.

איתור נזילות מים מחוץ לבית

קל לתקן ברז חיצוני דולף, אבל יש צורך בידע מקצועי של חברת איתור נזילות כדי לתקן צינורות דולפים מתחת לבית או מתחת לאדמה. אינדיקציה אחת היא כתם לחות על הקרקע כאשר אין נקודות לחות במקומות אחרים. ניתן להבחין גם בנקודה לחה על שביל הגישה לבית או בשלולית מתחת לצנרת גם אם לא ירד גשם. אנשי מקצוע של חברת איתור נזילות משתמשים במכשירי האזנה מקצועיים לזיהוי דליפות בצינורות. מכשירי האזנה אלו עובדים כמו סטטוסקופ ומיועדים לאיתור צלילי דליפות מים במיקום המדויק.

דליפות בבריכה או בג'קוזי

מתקני ג'קוזי נוטים לאבד מים עקב תהליך האידוי של המים החמים, אבל במקרה של נזילה, קשה לזהות אותה. לכן הצעד הראשון בו נוקטים נציגי חברת איתור נזילות הוא לבדוק את שסתומי המסנן, את המחמם, ואת שסתומי הצינור. בשלב הבא, הם מאתרים נקודות רטובות מסביב לאזור הבריכה, כולל איתור אזורים רטובים באדמה ואזורים שקועים או שחוקים. למרות שעם התאדות המים מתרחשת דליפה קלה, היא אינה צריכה לעלות על חמישה או עשרה מילימטרים ליום. אנשי מקצוע של חברת איתור נזילות משתמשים במכשירים מיוחדים לאיתור דליפות מים משמעותיות.

עלות שירותי חברת איתור נזילות

עלות שירותי חברת איתור נזילות לזיהוי דליפות מים בבית או מחוץ לבית משתנה בין אנשי המקצוע ונעה בין 1,300-1,800 ₪ לפני מע"מ. המחירים משתנים בהתאם לניסיון המומחים בתחום והציוד המקצועי שיש להשתמש בו כדי לאתר את המיקום המדויק של נזילת המים.

 

איך בוחרים חברת איתור נזילות?

כדאי לבחור חברת איתור נזילות בהתאם לרמת המקצועיות של החברה. איפה זה בא לידי ביטוי? קודם כל במכשור. ככל שהמכשור יהיה מתקדם יותר, זאת בשילוב הידע המקצועי של בעל המקצוע כמובן, ככה הסיכוי לאתר את הנזילה עולה. בחרו חברה עם רמת זמינות גבוהה, מחיר הוגן ואחריות על האיתור והתיקון.

ראו גם: איתור נזילות ורטיבות | איתור נזילות בבית משותף

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!