צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

איתור נזילות במחיר משתלם! שירות יעיל ומקצועי!

עיקרי הדברים

לקוחות רבים אשר נתקלו בנזילה בביתם או בבית העסק שלהם, שואלים לא פעם מהו צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר? חברת nuflow איתור נזילות הינה חברה אשר תוכל לענות לכם בדיוק על שאלה זו עקב העובדה שהיא מספקת במקצועיות רבה שירותים אלה.

מהו צילום תרמי?

צילום שעובד באמצעות קרני אינפרא אדום אותם מכוונים לגופים שונים. הקרניים מתרגמות באמצעות צבעים שונים כגון כחול, אדום, כתום, ירוק, צהוב ועוד את הבדלי הטמפרטורות הקיימים באותו שטח. באמצעות צילום זה ניתן להבחין במקורן של בעיות שונות אשר נסתרות מעינינו ואין אנו יכולים להגיע לאותם מקומות ללא צילום במצלמה. המצלמה התרמית החלה את דרכה בתחום הכבאות למטרת הצלת אזרחים בשריפות אך כיום משתמשים בה בתחומים נוספים כגון בנייה, שם בודקים באמצעותה ליקויי בנייה במבנים. ניתן לבדוק באמצעותה את שורש הבעיה ואת דרגת התקלה הניצבת בפני בעלי המקצוע. בפשטות, צילום תרמי מציג בפנינו היכן יש שברים במבנה, נזילות, סדקים רטיבויות ונזקים נוספים.

מדוע משתמשים בצילום תרמי בתחום האינסטלציה?

לפני מספר שנים כאשר לא השתמשו בצילום תרמי בעל המקצוע היה צריך לעבוד שעות ארוכות ואף ימים בכדי למצוא את מקור הנזילה. במידה וחששו כי מקור הנזילה נמצא מתחת למרצפות, היו צריכים לפרק ולהוציא אותן גם אם לא ידעו בוודאות היכן מתחילה הבעיה. בעבר היו נוהגים לבצע מעשים שכאלה עקב העובדה כי לא היו קיימות מצלמות תרמיות אשר יכלו לתת אינפורמציה ללא שום פעולה חודרנית. חשבו על כל אותם אנשים שלעיתים שברו קירות ופתחו מרצפות ובסופו של יום גילו כי הנזילה כלל לא החלה מאותו מקום. עניין הלכלוך והבלגן תפס מקום נכבד כאשר היו מבצעים את הפעולות הללו.

כיום, ותודה על כך, קיימת המצלמה התרמית בכדי לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות. בזמנים אלו כאשר מגיע שרברב לדירתנו או לבית העסק, הוא עובר בצורה נקייה עם המצלמה על הצנרת ומבין כתוצאה מהמידע המוצג על המסך, מהו מקור הבעיה. בעל המקצוע לא עובד בצורה מלוכלכת, לא זקוק לפתוח ולהרים אף מרצפת ולו אחת ומצליח להגיע למסקנות מדויקות ביעילות ובמהירות רבה. נכון שלעיתים גם השימוש במצלמה תרמית לא מספק ויש לעשות שימוש במכשירים נוספים אך ברוב המקרים המצלמה התרמית מקלה בהחלט וגורמת לפתרון בעיות סבוכות.

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

במידה ואנו רוצים לבצע צילום תרמי על ידי בעל מקצוע בכדי לאתר נזילה נאלץ לבחור בבעל מקצוע אשר ידע לעשות את עבודתו בצורה מקצועית ויעילה.

אם כך, כיצד נדע שבחרנו בבעל מקצוע הטוב ביותר עבורנו?

תחילה רצוי לקבל המלצות לגבי אותו אינסטלטור בכדי שתהיה לנו תמונה נוספת. אין חכם כבעל ניסיון ולעיתים המלצות שכאלה שוות המון ויכולות להציל אותנו מבעלי מקצוע נוכלים או לא מקצוענים.
נוכל בנוסף לשוחח עם בעל המקצוע ולקבל רושם ראשוני משיחתנו הטלפונית המשותפת.

אילו שאלות ראשונית יש לשאול את בעל המקצוע לעניין צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר?

  1. תחילה, נספר לבעל המקצוע על אופי הנזילה שלנו: כיצד היא נוזלת- האם במשך כל היום/ לסירוגין, מקומות מיוחדים בהם יש רטיבות, פרטים שונים לעניין הנזילה- כמה זמן היא קיימת, האם יש לנו קצה חוט מהיכן היא מגיעה ומה מקורה.
  2. הכשרות שעבר- האם הינו בעל מקצוע מומחה או חובבן. זאת נוכל לדעת על פי קורסים שונים שביצע בעברו.
  3. וותק-כמה זמן עוסק באיתור נזילות?
  4. תקציב- כמה עולה לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות?
  5. לקוחות מרוצים- במידה ונקבל את הסכמתו מראש, נוכל לקבל רשימת טלפונים של לקוחות אשר בוצע אצלם צילום תרמי למטרת איתור נזילות.

כל אלו, יוכלו לעזור לנו בשיחת הטלפון הראשונה בכדי שנוכל לבחור את בעל המקצוע האידיאלי עבורנו.

ברצוננו להבהיר נקודה חשובה לעניין התקציב!

לכל פעולה ישנו סכום הגיוני אותו ניתן לגבות מהלקוח. אך זכרו כי כאשר הנכם שואלים בעל מקצוע לעניין סכום עבודתו, וכאשר אתם תהליך איתור נזילות במצלמה טרמיתמשוחחים עם השרברב בשיחת הטלפון הראשונית, הוא טרם יודע מה באמת קורה לכם מתחת לפני האדמה והאם בוודאות צילום תרמי לאיתור נזילות יסייע לו. רק לאחר שבעל המקצוע יבדוק שבאמת ניתן לבצע את הפעולה הנוכחית ללא פעולות נוספות- אז תדעו שהמחיר שנקבע הוא המחיר שתשלמו. ישנם מצבים סבוכים בהם מגיע בעל מקצוע למקום מסוים ופועל לטובת צילום תרמי לאיתור נזילות ולמרבה הצער פעולה זו לא מסייעת בסופו של דבר לאיתור הנזילה עקב מורכבות הבעיה. מן הסתם במידה ועסקינן בבעיה מורכבת יותר, על הלקוח לקחת בחשבון כי יצטרך לשלם ככל הנראה סכום גדול משחשב. לכן, דעו כי הסכום המדויק ביותר אותו תוכלו לדעת לעניין עלות הצילום התרמי יוכל להיוודע לכם בוודאות רק כאשר בעל המקצוע יגיע לדירתכם ויבין בדיוק את מהות הבעיה.

מה קורה במידה ומצלמה תרמית לא יכולה לבסוף לאתר את הנזילה?

ישנם מצבים קשים בהם מצלמה תרמית (למרות שנחשבת למסייעת במיוחד וגורמת לעבודה יעילה ומהירה) אינה עוזרת. במקרים מה המחיר של בדיקת נזילותכאלה בעל המקצוע ככל הנראה יפעל בשני מישורים. האחד- שימוש במכשור נוסף כגון מכשיר חיישן גז: כאשר בעל המקצוע יזריק חנקן לתוך הצנרת ולאחר מכן יעבור עלייה עם חיישן גז אשר יזהה מאיפה יוצא אותו גז. במידה ויגלה שהגז יוצא מנקודה מסוימת ניתן להסיק כי ייתכן וקיים סדק בנצרת או חור מסוים וכך יוכל השרברב לאתר את הנזילה. מכשיר נוסף הינו מכשיר העובד על גלי קול. באמצעותו ניתן לשמוע את רעש פיצוץ המים. אותו רעש שאין ביכולתם של אזני האדם לשמוע.  כאשר בעל המקצוע יניח את המכשיר הקולי הנוכחי לצד הצנרת הוא יוכל לגלות רעשים מסוימים אשר ירמזו לו שישנה בעיה במקום המסוים בו המכשיר סימן שקיים רעש.
לעיתים, גם שני המכשירים הללו לא עוזרים ואז קורה מצב בו בעל המקצוע צריך לפתוח את הרצפה או לשבור קיר/ תקרה ולנסות לזהות את מקור הנזילה באופן וודאי, כפי שהיו פועלים בעבר ללא המצלמה התרמית. אין ספק שצילום תרמי גורם לעבוד נקייה ללא בלגן ולכלוך לעומת פתיחת מרצפות ושבירת קירות. מה גם שלאחר שבירת קירות ומרצפות יש לפעול למען החזרת המקום לקדמותו ולכן ייתכן כי עבודה שכזו תעלה יותר ותערוך שעות רבות יותר לעומת צילום תרמי לאיתור נזילות אותו ניתן לבצע בזמן קצר יחסית.

לסיכום, ניתן לומר כי צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, זוהי פעולה מקצועית בפני עצמה. אל תנסו לרכוש מצלמה תרמית בכדי לעשות זאת לבדכם ולחסוך כסף. רק בעל מקצוע מנוסה ומוסמך יוכל לבצע את הפעולה הנוכחית בצורה המיטבית בכדי שתשים קץ למסע המייגע. נזילות ורטיבות הן דבר שלילי אשר הורס את המבנה הקיים ויחד עם זאת גורם לנזקים בריאותיים קשים אצל המתגוררים במבנה. לכן, כאשר הנכם מוצאים נזילה או רטיבות, פעלו במהירות שיא לטובת מציאת ופתרון הבעיה, שמא הבעיה תגדל ותגיע לממדים גדולים שאינכם מעוניינים בהם.

המרכז לאיתור נזילות
המרכז לאיתור נזילות

חברת NUFLOW איתור נזילות היא חברה ותיקה ומקצועית, בעלת מוניטין רב מאוד בתחום איתור הנזילות גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, התעשייתי והציבורי
בחברה תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מסורים ואכפתיים, שחיים את המקצוע שלהם כל היום בכל יום מחדש ועושים את כל מה שצריך כדי שתרגישו בטוחים בשירות שנותנים לכם.

לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו!
חייגו עכשיו!